دانلود فایل ورد مقاله تأثیر مصاحبه انگیزشی مبتنی بر خودکارآمدی بر نتایج آزمایشگاهی در مبتلایان به دیابت نوع دو


در حال بارگذاری
23 آوریل 2023
فایل ورد و پاورپوینت
2120
101 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دانلود فایل ورد مقاله تأثیر مصاحبه انگیزشی مبتنی بر خودکارآمدی بر نتایج آزمایشگاهی در مبتلایان به دیابت نوع دو دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود فایل ورد مقاله تأثیر مصاحبه انگیزشی مبتنی بر خودکارآمدی بر نتایج آزمایشگاهی در مبتلایان به دیابت نوع دو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود فایل ورد مقاله تأثیر مصاحبه انگیزشی مبتنی بر خودکارآمدی بر نتایج آزمایشگاهی در مبتلایان به دیابت نوع دو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود فایل ورد مقاله تأثیر مصاحبه انگیزشی مبتنی بر خودکارآمدی بر نتایج آزمایشگاهی در مبتلایان به دیابت نوع دو :

تعداد صفحات :۱۳

پیش‌زمینه و هدف: مدیریت دیابت نیازمند تعهد فرد به رفتارهای بهداشتی باهدف کاهش خطرات و عوارض بیماری است. مصاحبه‌ی انگیزشی مداخله‌ای نویدبخش برای تغییر رفتار بهداشتی است. لذا این مطالعه باهدف تعیین تأثیر مصاحبه انگیزشی بر نتایج آزمایشگاهی در مبتلایان به دیابت نوع دو انجام شد.
مواد و روش کار: مطالعه‌ی حاضر یک مطالعه تجربی با روش نمونه‌گیری تصادفی بوده که بر روی ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به دیابت نوع دو عضو انجمن دیابت بوکان که شرایط شرکت در مطالعه را داشتند در سال ۱۳۹۵ اجرا شد. داده‌ها با استفاده از پرسشنامه جمعیت شناختی با روش مصاحبه و گرفتن نمونه خون جمع‌آوری گردید. هر عضو گروه مداخله ۵ جلسه‌ی ۴۵-۳۰ دقیقه تحت مصاحبه انگیزشی قرار گرفت. داده‌ها با استفاده از آزمون‌های آمار توصیفی و استنباطی، تجزیه‌و‌تحلیل شد.
یافته‌ها: یافته‌ها نشان داد نتایج آزمون آماری تی مستقل نشان داد قبل و بعد از اجرای مصاحبه انگیزشی مبتنی بر خودکارآمدی در میانگین نمرات قند خون، کلسترول، تری گلیسیرید و هموگلوبین گلیکوزیله بین دو گروه مداخله و کنترل تفاوت آماری معنی‌دار وجود نداشت (۰۵/0p).
بحث و نتیجه‌گیری: مداخله‌ی مصاحبه انگیزشی مبتنی بر خودکارآمدی در ۵ جلسه بر نتایج آزمایشگاهی در مبتلایان به دیابت نوع دو تأثیر مثبت را نشان نداد. لذا پیشنهاد می‌شود این مداخله در زمان و جلسات بیشتری انجام شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.