دانلود فایل ورد مقاله ارزیابی دو روش ایمنوفلئورسانس غیرمستقیم (IFA) و ELISA در تشخیص سندرم لارو مهاجر احشائی


در حال بارگذاری
25 آوریل 2023
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دانلود فایل ورد مقاله ارزیابی دو روش ایمنوفلئورسانس غیرمستقیم (IFA) و ELISA در تشخیص سندرم لارو مهاجر احشائی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود فایل ورد مقاله ارزیابی دو روش ایمنوفلئورسانس غیرمستقیم (IFA) و ELISA در تشخیص سندرم لارو مهاجر احشائی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود فایل ورد مقاله ارزیابی دو روش ایمنوفلئورسانس غیرمستقیم (IFA) و ELISA در تشخیص سندرم لارو مهاجر احشائی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود فایل ورد مقاله ارزیابی دو روش ایمنوفلئورسانس غیرمستقیم (IFA) و ELISA در تشخیص سندرم لارو مهاجر احشائی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقدمه: سندرم لارو مهاجر احشائی(VLM) یک بیماری زئونوز بوده که در اثر استقرار لاروهای توکسوکارا کانیس یا توکسوکارا کتی در بافتها یا اندامها ایجاد می شود. این مطالعه با هدف ارزیابی و مقایسه روش های سرولوژی IFA و ELISA در تشخیص سندرم لارو مهاجر احشائی به دنبال یک بررسی سرواپیدمیولوژیک در شهرستان تبریز انجام گرفته است. مواد و روش ها: در این مطالعه توصیفی – تحلیلی ۵۵۸ نفر از افراد بین ۲۰-۲ سال شهرستان تبریز در سال ۱۳۸۸ به روش تصادفی متناسب با حجم مناطق شهری و حجم سنی افراد در آن مناطق انتخاب و نمونه‌گیری شدند. نمونه های سرمی تهیه شده از نظر وجود آنتی بادی ضد توکسوکارا با استفاده از روش های IFA و ELISA مورد بررسی قرار گرفتند و داده‌ها با استفاده از آزمون آماری کای دو تجزیه و تحلیل گردیدند. یافته ها: از مجموع افراد نمونه گیری شده (۲۳۵ نفر مذکر و ۳۲۳ نفر مؤنث)، ۱۶۲ نفر(۰۴/۲۹ درصد) مثبت و ۳۹۶ نفر(۹۶/۷۰ درصد) منفی بودند. با استفاده از روش ELISA از مجموع ۵۵۸ نفر تعداد ۱۶۲ نمونه دارای آنتی بادی ضد توکسوکارا بودند. در تست IFA از مجموع ۵۵۸ نفر ۱۶۱ نمونه مثبت و بقیه منفی شدند. بحث و نتیجه گیری: نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که آزمون IFA جهت تشخیص سندرم لارو مهاجر احشائی از کارایی خوبی برخوردار است ولی نیازمند آزمایشگاه مجهز و پرسنل ورزیده می باشد در صورتی که آزمایش الایزا یک روش ساده و آسان برای تشخیص و مطالعه سرواپیدمیولوژی توکسوکاریازیس می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.