پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر رمای Remai


در حال بارگذاری
25 آوریل 2023
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر رمای Remai دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر رمای Remai  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر رمای Remai2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر رمای Remai،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر رمای Remai :

پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر رمای Remai
 
بخشی از مطلب
ابعاد موزه ها باید متنوع باشد، معمولاً موزه مکان نمایش آثار و اشیاء فرهنگی و در واقع یک واحد آموزشی و غیر رسمی است به همین خاطر موزه ها در ابعاد علمی، فرهنگی، آموزشی و حتی تفریحی باید برنامه ریزیشوندو حوزه عملکردش گسترده تر شود به نحوی که هر فرد از هر سن و جنس و قشر و طبقه ای که وارد موزه می شود خود را برابر کانون فرهتگی چند منظوره ببیند، از طرفی می توان گفت تنوع فعالیت در موزه ها زمینه های مناسبی را برای فعالیت های یاد شده در موزه ها فراهم می کند. به زبان دیگر می توان گفت: هر موزه ای پیامی خاص دارد و مساله فرهنگ جوامع از دیدگاه ویژه ای پاسخ می گوید، به همین دلیل نیز شورای بین المللی موزه ها را از نقطه نظر پاسخ به مسائل فرهنگ ها و خرده فرهنگ ها به موزه ملی، موزه های منطقه ای، موزه های محلی یا بومی، تقسیم کرده است. 
از لحاظ محتوایی هم موزه ها به موزه های تخصصی و عمومی تقسیم می شوند. هر شیئی و حادثه به مقتضای محتوا و کاربرد و سایر برجستگی هایش محل خاصی در موزه دارد. موزه های کشور ما نیز که دارای اشیائی با هویت زمانی و مکانی مشخص است از همان طبقه بندی شورای بیت المللی موزه ها تبعیت می کنند.
امروزه افزایش جمعیت، سفرهای گروهی، اساقبال مردم از موزه ها و توقعشان ازآنها، گسترش فعالیت موزه ها را به نحو مطلوب طلب می کند. بنابرابن باید تدابیری اتخاذ گردد تا موزه ها ار فضای بی تحرک و منجمد و منزوی خارج شده جای خود را در دل و ذهن مردم باز کرده و پذیرای افراد زیادی از هر قشر و سن و سلیقه ای باشند. برای این منظور یاید به ایجاد موزه در فضای باز اندیشید و به این ترتیب جاذبه های لازم را برای بازدید از موزه ها را فراهم کرد تا ضمن سرگرم کردن مردم، حس کنجکاوی انها را برانگیخته و نکات آموزشی را به طور مستقیم به مردم القا کرد. از جمله این کارها ایجاد پارک موزه است.
با توجه به غنای تاریخی و فرهنگی پربار و تمدن کهنسال این سرزمین تاریخی، تاسیس چنین نهاد ارزشمندی به ویژه برای مردم سرزمین ما که همواره به تاریخ ملت خود و طبیعت آن عشق ورزیده اند، شدیداً احساس می شود.
این موزه جدید که بیش از ۷۵۰۰ اثر هنری از مجموعه گالری هنال مندل را در برگرفته- مرکز بزرگ فرهنگی در شهر که در سال ۲۰۱۵ بسته شده است فراهم می کند.
KPMB Architects گفت: “معماری رامای مدرن به طور همزمان به جلو و عقب نگاه می کند.
“این ارتباط قوی با میراث مندل ایجاد می کند و زمینه ای برای تقویت نقش هنر برای” پیشرفت ساسکاتون به عنوان یک شهر خلاق برای آموزش مادام العمر “ایجاد می کند.”
ساسکاتون بزرگترین شهرستان در استان پرایسا ساسکاچوان است. رمای مدرن در یک محل برجسته در قلب شهر قرار دارد، در کنار تئاتر Persephone موجود و در جنوب رودخانه ساسکاچوان جنوب واقع شده است.
معماران KPMB این موزه چهار طبقه را طراحی کرده اند تا به “توپوگرافی کم و ضخیم منظره سرسبز ساسکاچوان” پاسخ دهند. این کار با معمار رکورد Architecture49 انجام شد، تیم یک فرم از جلسات انباشته و پیچیده ایجاد کرد.
 
و…..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.